خانه کارگرشهرستان راور استان کرمان

عرق کارگر معادل خون شهید است. امام رضا علیه السلام

خانه کارگرشهرستان راور استان کرمان

عرق کارگر معادل خون شهید است. امام رضا علیه السلام

خانه کارگرشهرستان راور استان کرمان
نویسندگان
آخرین نظرات

بسمه تعالی
حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است.امام خمینی(ره)
جایگاه کار و کارگر در آموزه های اصیل، غنی و متعالی اسلام چنان مورد توجه است که قداست کار و مجاهدت را تا مرتبه اعلای شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشیده است.
 روز کاروکارگر یادآور کوشش و تلاش مردان و زنانی است که در واحدهای تولیدی، کارگاه ها،  معادن ،خانه ها و هر جای سرزمین مقدس ایران با کار خود به زندگی معنا و حرکت می بخشند و با کمترین بهره گیری، بیشترین خدمت و سودمندی را تقدیم جامعه می کنند.
 بدون تردید امروزه برای آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت کش  باید برنامه ریزی اقتصاد کشور مبتنی بر ظرفیت های داخلی و قابلیت های منطقه ای باشد که الگوی اقتصاد مقاومتی تنها راه آن است.
اینجانب بر خود لازم می دانم از کارگران متعهد و پرتلاش کشور به خصوص کارگران مومن و دلسوز شهرستان راور تقدیر و تشکر نمایم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، فرارسیدن هفته کار و کارگر و تقارن آن باحلول ماه مبارک رمضان را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصادوصنعت تبریک و تهنیت بگویم. توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منّان مسئلت مینمایم.
علی تویسرکانی 
امام جمعه شهرستان راور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۱
ستار طحانزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی