خانه کارگرشهرستان راور استان کرمان

عرق کارگر معادل خون شهید است. امام رضا علیه السلام

خانه کارگرشهرستان راور استان کرمان

عرق کارگر معادل خون شهید است. امام رضا علیه السلام

خانه کارگرشهرستان راور استان کرمان
نویسندگان
آخرین نظرات

 

سمه تعالی

لَیْسَ لِلْإِنْسانِ إِلَّا ما سَعى‌

پیام تبریک خانه کارگر راور به مناسبت فرارسیدن هفته کاروکارگر

فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) پیامبر مهر گستر اسلام در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است

هفته  کاروکارگر یادآور کوشش وجوشش زنان ومردانی است که با کمترین بهره گیری، بیشترین بهره دهی وسود مندی را نثار وایثار جامعه کشور می نمایند.مردان سختکوشی که  از امنیت شغلی وتامین معیشت رنج می برند لیکن همواره مدافع نظام اسلامی بوده‌اند.

در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال "جهش تولید" قلمداد می‌شود بدون شک  بخش عظیمی از تحقق این شعار بر دوش این تلاشگران خستگی ناپذیراست .لذا هفته کاروکارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران عزیز است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی تلاشگران جبهه اقتصاد ,فرا رسیدن هفته  کارو کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش در شهرستان راور تبریک گفته و امیدوارم با تلاش بی وقفه و شبانه روزی، مسولین جهت کاستن  دغدغه های کارگران در سال جدید مسیر تعالی میهن عزیز اسلامی با بیش از پیش هموار گردد.

من ا... التوفیق

طحانزاده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۴
ستار طحانزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی